غلظت آیسینگ یا رویال آیسینگ به چه میزان باید باشد؟

وبوتو
14 خرداد, 1401
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
آیسینگ

غلظت آیسینگ یا رویال آیسینگ به چه میزان باید باشد؟

کرم رویال آیسینگ همانطور که می دانید یک روش ساده و پرطرفدار برای تزئین کیک ها و کوکی ها و حتی شیرینی هاست که البته باید با دقت و مهارت انجام شود. در این بخش به موارد بیشتری در رابطه با غلظت ایسینگ خواهیم پرداخت. با چوکوچاملی همراه باشید… .

پیش مقدمه

در مقاله ی رویال آیسینگ چیست توضیح دادیم که کرم رویال آیسینگ یکی از تزئینات کیک و شیرینی است که برخلاف، خامه و باتر کریم و انواع کرم های دیگر خیلی دیرتر فاسد می شود و ماندگاری بالایی دارد.
برهمین اساس ایسینگ و فوندانت یکی از گزینه های مناسب برای تزئینات کیک و شیرینی و پرکردن و برجسته سازی آنها محسوب می شود.

قانون ثانیه ای

برای اینکه میزان غلظت کرم رویال آیسینگ را بررسی کنیم در ابتدا باید قانون ثانیه ای را بشناسیم. این کرم سه غلظت اصلی دارد. در این روش مقدار ثانیه هایی که رد خلال دندان و یا رد چاقو روی بافت کرم بماند بررسی می شود. این مطلب را در ادامه کاملا توضیح خواهیم داد.

غلظت بالا

این کرم با غلظت بالا تقرییا بافتی مانند خمیر دندان دارد و برای تزئینات کیک همراه با ماسوره و درست کردن گل های برجسته کاربرد دارد. هنگام کار با آن باید توجه داشته باشید که خیلی زود خشک می شود. برای تست میزان غلظت این مورد می بایست قانون بیست ثانیه ای باقی ماندن رد خلال دندان روی کرم رویال آیسینگ را تست کنید.

غلظت متوسط

این غلظت در حد سافت پیک است، یعنی نه آنقدر سفت و نه آنقدر مایع و شل. این درجه از غلظت مانند یک نواراز داخل قیف بیرون می‌ریزد و به آن پیپینگ ایسینگ می گویند. از این غلظت کرم رویال آیسینگ برای دورگیری و یا نوشتن حروف روی کیک استفاده می شود.

غلظت کم

فلود ایسینگ رقیق ترین نوع است که برای پر کردن سطح داخل کوکی ها از آن استفاده می شود.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.