روش درست کردن کوکی با شکلات چیپسی

وبوتو
10 بهمن, 1399
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
کوکی با شکلات چیپسی

روش درست کردن کوکی با شکلات چیپسی

در این مطلب از سری مقالات آموزشی سایت چوکوچاملی، قصد داریم مراحل درست کردن کوکی با شکلات چیپسی را آموزش دهیم. همچنین در انتها نیز ویدئویی از روش درست کردن Chocolate Chip Cookies قرار می دهیم. با ما همراه باشید… .

مراحل پخت Chocolate Chip Cookies

برای درست کردن کوکی با شکلات چیپسی به یکسری مواد اولیه نیاز است که در زیر به آن ها اشاره می کنیم:

مواد لازم:

کره 115 گرم
شکر 50 گرم
آرد 185 گرم
تخم مرغ یک عدد
شکلات چیپسی 250 گرم
شکر قهوه ای روشن 120 گرم
نمک ¼ قاشق چای خوری
پیکینگ پودر ¼ قاشق چای خوری
سودا ½ گرم قاشق چای خوری
وانیل طبیعی یک قاشق چای خوری

روش کار:

برای درست کردن کوکی با شکلات چیپسی ابتدا باید 115 گرم کره را داخل یک ظرف ریخته و به آن 50 گرم شکر و 150 گرم شکر قهوه ای را اضافه کنیم. حالا با یک همزن شروع به هم زدن مواد می کنیم و این کار تا زمان یکدست و خمیری شدن مواد ادامه می دهیم. حالا نوبت اضافه کردن یک عدد تخم مرغ و یک قاشق چای خوری وانیل طبیعی به مواد است. مجددا با استفاده از همزن برقی شروع به هم زدن می کنیم.

حالا 185 گرم آرد را داخل الک ریخته و به آن ¼ قاشق چای خوری نمک و پیکینگ پودر و ½ قاشق چای خوری سودا را اضافه می کنیم و آن ها را داخل ظرف مواد الک می کنیم تا مانع از گلوله شدن آن شویم. حالا با ابزار لیسک شروع به مخلوط کردن مواد با کوکی با شکلات چیپسی یکدیگر می کنیم تا کاملا یکدست شوند.

نوبت اضافه کردن 250 گرم شکلات چیپسی به مواد است و پس از اضافه کردن آن به مواد، شروع به ترکیب کردن آن با مواد می کنیم. حالا مقداری از مواد را برداشته و مانند گلوله توپ گرد می کنیم و در داخل سینی فر می چینیم. برای راحتی کار می توان از ابزار اسکوپ زن نیز استفاده کرد. حالا سینی را داخل فر با دمای 180 درجه سانتی گراد یا 350 درجه فارنهایت به مدت 10 الی 12 دقیقه قرار می دهیم. ما آماده است و امیدواریم از میل کردن آن لذت ببرید.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.