روش درست کردن دسر شکلاتی با نوتلا و شیرعسل

وبوتو
20 شهریور, 1401
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
دسر شکلاتی با نوتلا و شیرعسل

روش درست کردن دسر شکلاتی با نوتلا و شیرعسل

در این مقاله قصد داریم تا طرز تهیه یک دسر شکلاتی خوشمزه با نوتلا و شیرعسل را آموزش دهیم. با چوکوچاملی همراه باشید… .

طرز تهیه Chocolate Dessert

برای درست کردن این دسر شکلاتی به مواد اولیه زیر نیاز است:

مواد لازم

180 گرم نوتلا
380 گرم شیر تغلیظ شده
30-40 عدد فندق
20 گرم کره

روش کار:

برای درست کردن دسرشکلاتی با نوتلا و شیرعسل، ابتدا قالبی سیلیکونی آماده کرده و 180 گرم نوتلا را داخل آن ریخته و به طور کامل نوتلا را در کف قالب پهن می کنیم. پس از پهن کردن کامل نوتلا در کف قالب، حلا 30 تا 40 عدد فندق را بر روش نوتلا انداخته و قالب را به فریزر منتقل می کنیم.

در مرحله بعدی ظرفی را بر روی شعله قرار داده و 380 گرم شیرعسل را داخل آن می ریزیم. سپس شروع به هم زدن شیر عسل می کنیم و پس از آنکه مقدار شیرعسل غلیظ شد، 20 گرم کره را به شیرعسل اضافه کرده و هم زدن را ادامه می دهیم. ترکیب شیرعسل و کره تا زمانیکه فرم خمیری بگیرند روی شعله نگه می داریم. اجازه می دهیم تا ترکیب شیرعسل و کره خنک شوند.

حالا قالب را از فریزر خارج کرده و ترکیب شیرعسل و کره را به قالب حاوی نوتلا و فندق اضافه کرده و سطح آن را کاملا صاف می کنیم. پس از یکدست شدن سطح دسرشکلاتی با نوتلا و شیرعسل، آن را به فریزر منتقل می کنیم تا کاملا سفت شود. پس از خارج کردن قالب از فریزر، با چاقو شروع به برش زدن کرده و دسر شکلاتی را به قطعات کوچکتر برش می زنیم. دسرشکلاتی نوتلا و شیرعسل آماده سرو شدن است. امیدواریم که این دسر شکلاتی را درست کنید و از خوردن آن لذت ببرید.

 

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.